Scherpenheuvel-Linter-Jodogne-Namen

4 mei 2022 - Namen, België

Van Scherpenheuvel naar Linter (30km)

Maandag hadden we een slechte start, In het begin wat verkeerd gelopen. Waardoor we extra kilometers moesten doen.

IMG-20220502-WA0021IMG-20220502-WA0026IMG-20220503-WA0029

Maar in de namiddag belanden we bij een wijnboer (Kluisberg), ja dat maakt alles goed🤣

IMG-20220502-WA0041IMG-20220502-WA0019

De laatste kilometers waren vooral voor de dames zwaar, de rugzak werd een last en de schouders deden pijn maar toch doorgezet, trots op die vrouwtjes😉 Het was een lange dag, we kwamen pas om 19.20u in Linter aan.

IMG-20220502-WA0020IMG-20220502-WA0033

Van Linter naar Jodogne (25,6km)

Iedereen goed geslapen en geen last meer van de kwaaltjes. Vol goede moed begonnen we er weer aan, we kozen voor de alternatieve route. Niet over de weg maar door het groen, zalig, zo schoon!

IMG-20220503-WA0032IMG-20220503-WA0025IMG-20220503-WA0024

Ook langs een riviertje gewandeld, vele gele velden vol bloemen, ja een schoon route! Via Gilberte hadden we een tip voor een slaapplaats, AMAI wa was da! Pasta scampi, jacuzzi, sauna.... heerlijk na een  dag stappen! Merci voor de tip Gilberte!

IMG-20220503-WA0028

Van Jodogne naar Namen (33,1km)

Vandaag weer een dag met heel wat kilometers, maar schoon dat het weer was, echt! Met dit weertje is het zalig wandelen.

IMG-20220504-WA0006

IMG-20220504-WA0037IMG-20220504-WA0045

Lunchke gedaan in een snackbar, kijk naar de naam, toepasselijker kan het niet zijn😍 HAPPY DAY'S

IMG-20220504-WA0038

Det had vandaag last van krampen, maar ze heeft daar iets goed voor bij en verpleegster Leona kwam weer ter hulp.

IMG-20220504-WA0031

Er zijn zoveel mensen die ons aanspreken onderweg, vandaag 2 Nederlanders tegengekomen die de trip met de fiets doen. Zalig om hun verhalen ook te horen. Ook Luc is te voet op weg.... we ontmoeten veel mensen met veel verhalen.

IMG-20220504-WA0022

IMG-20220504-WA0048

Om 18.50u aangekomen in Namen

IMG-20220504-WA0059

Merci allemaal nog voor de reacties, na een wandeldag is het heerlijk om jullie reacties te lezen, MERCI!

IK GENIET IK GENIET IK GENIET😎☺

1. Sannen murielle:
    4 mei 2022
    Jullie zijn goed bezig en 🤞dat alles goed kan blijven gaan leef met jullie mee en altijd benieuwd naar waar zijn ze nu
  2. Hilde Hermans:
    Goe bezig,doe zo verder 😊
  3. Marina:
    4 mei 2022
    Jullie hebben het precies zo slecht nog niet . Vooral blijven genieten we denken aan jullie .😍🍷🍷🍷
  4. Alois:
    4 mei 2022
    Hier heb je lang op moeten wachten,nu ben je er aan begonnen.genieten Danny zoveel je kan.
  5. Sannen Dorien:
    4 mei 2022
    Kei leuke foto's zeg, zo trots op jullie 🥰 topteam💪
  6. DannyB en CarineW:
    4 mei 2022
    Leuk om jullie te volgen, wat een avontuur en gelukkig mooi weer🌞
    Groetjes vanuit Retie van Danny en Carine
  7. Carine Deckx:
    4 mei 2022
    Ziet er allemaal geweldig uit , zeker de wijnboer steekt mijn ogen 👀 uit 🍷👍🏽 Alleen het wandelen is er voor mij te veel aan 🙈 jullie zijn goed bezig 👌🏽
  8. Judith Blockx:
    4 mei 2022
    Jullie doen dat super! Zalig om jullie te volgen!
  9. Thijs & Lotte en Cédricje:
    4 mei 2022
    Omaai jullie doen dat super ! Wij zijn super trots op jullie . Tof om Die leuke foto’s te zien 😍
  10. Maud en Eddy:
    4 mei 2022
    Amai ... topteam! We duimen dat het weer jullie goedgezind blijft. Mooue foto's, mooi verhaal.
    🤗😎🌞
  11. Martin en Denise:
    Martin en Denise Bergop
    Elke dag kijken we uit jullie nieuwtjes en jullie reisverloop.Onze bewondering wordt groter met de dag.Veel courage mannen.👌👌👌
  12. Katrien:
    4 mei 2022
    Amaai vandaag de langste trip so far! Jullie doen dat goed.
    En die sauna en jacuzzi zijn dubbel en dik verdiend!
    Leuk om de fotootjes te zien.
    🥾
  13. Gina Van Nieuland:
    4 mei 2022
    Het ziet er allemaal heel mooi uit!
    Respect en idd Danny,de vrouwtjes doen het heel goed!
    Dikke chapeau vr jullie drietjes en blijf genieten van al het moois en lekkers!
    Fijn om jullie te volgen!!!
  14. Jessie en Pieter-Jan:
    Goed bezig!! Mooie en leuke foto’s ook 🤩. Toppers jullie 💪🏼
  15. Vanherck marc:
    4 mei 2022
    Prachtig om jullie te volgen !!!!mooie foto's,doe nu al men petje af !!!!💪💪👍👍
  16. Eddy en Josee:
    4 mei 2022
    Amai, prachtig prachtig! Verhaal van Danny prachtig, Det haar kuiten prachtig en Leona prachtig met de flexspray! Hopelijk blijven de weergoden jullie goed gezind en krijgen we nog meer moois te zien en te lezen! Hou het veilig en geniet ! 😍🚶‍♂️🚶‍♀️🚶⭐
  17. Smeyers lief:
    4 mei 2022
    Mooi foto’s topper zijn jullie 🖐🖐🖐
  18. Tamara en Jan:
    4 mei 2022
    Jullie doen dat goed! Geniet van alle mooie momenten.
  19. Benny Van Gils:
    4 mei 2022
    Sterk bezig 💪👍, mooie verhalen !
  20. Seels danny:
    4 mei 2022
    Amai da ziet er plezant uit, alleen da wandelen is er voor mij te veel aan 🤣 nog veel succes, goe bezig😉😎
  21. Dirk & Linda:
    4 mei 2022
    Chapeau, jullie zijn doorzetters. Heel leuk om de mooie verhalen en foto's mee te volgen. Geniet van de prachtige landschappen, natuur en dorpjes die jullie nog gaan tegenkomen en die wijntjes verdienen jullie elke dag. Veel succes! 💪🍀
  22. Brigitte Raus:
    Goed bezig, geniet ervan 😎👣👣
  23. Danny & Carla:
    4 mei 2022
    Tonnen respect voor jullie drietjes, ge krijgt het weer da ge verdient zeggen ze, voorlopig klopt dat, geniet van elk mooi moment, leuk om te volgen!
  24. Linda en Wim:
    4 mei 2022
    Goe bezig, mooie foto's en verhalen. Succes en veel plezier 🍷🍷🚶🚶
  25. Han:
    4 mei 2022
    Mooie foto’s, geniet ervan en nog veel succes!
  26. Erna:
    4 mei 2022
    Jullie doen dat super! Respect!!!
  27. Bruno & Anita:
    4 mei 2022
    Amai, prachtige verhalen en mooie belevenissen om nooit te vergeten. Toch nog efkes volhouden zou ik zeggen. 👍 Ik zie jullie zondag. 😜
  28. Linda:
    Plezant om jullie verhaal te volgen. Respect voor jullie. 🥰
  29. Roger & Rita:
    5 mei 2022
    Leuke verhalen en foto’s, het gaat allemaal wel vlot, hopelijk blijft het hele traject zo , want het is nog een heel eindje wij duimen in elk geval 👍👍
  30. Ria Wils:
    5 mei 2022
    Leuk om jullie te volgen in jullie avontuur. Een hele prestatie. Na de inspanning volgt de ontspanning. Succes.
  31. Gilberte:
    5 mei 2022
    Het gaat vooruit. Heel tof om zo af en toe uets te horen van onze fantastische buren.
    Blij dat jullie verblijf in Huppaye goed meegevallen is.
    De ravel van Huppaye naar Namen hebben Herman en ik ook gedaan met de fiets. (Maar verder zijn wij niet geweest 😂)
  32. Ann en Theo:
    5 mei 2022
    We vinden het geweldig dat we jullie kunnen volgen.Iedere avond vol spanning tikken we op de app om te zien hoe jullie dag verlopen is.Jullie doen dat super.Geniet er nog van en tot...
  33. Maurits en paula vanhoof:
    6 mei 2022
    Jullie doen dat supper goed blijf er!n geloven zonder tegenslagen komen jullie er wel proficiat enorm veel respect en een hele dikke duim voor det
  34. Gert van massenhoven:
    6 mei 2022
    Super leuk om jullie zo te volgen. Jullie zijn goed bezig.
  35. Kristelhaesevoets:
    6 mei 2022
    Wij vertrekken vandaag naar Spanje, met de vlieger, da gaat wa rapper. Groetjes van de Haesevoetsen. Succes nog
  36. Sus en Annemie:
    6 mei 2022
    Super gedaan. Chapeau voor elk van jullie. Nog heel veel succes de volgende dagen.
  37. Roger.:
    6 mei 2022
    Ik sta nog alle dagen versteld wa géllie daar allemal presteren. Petje af voor jullie en hopelijk goei weer en veel geluk verder! Goeie reis en tot de volgende! 🙋🏻‍♂️
  38. Hoskens luc:
    Veel succes goe bezig
  39. Paulle:
    7 mei 2022
    Hebben we al gezegd da Tillie goe bezig een👣👣👣👣👣
  40. Marina en Dirk:
    7 mei 2022
    Respect voor wat jullie doen!Hopelijk blijven de weergoden jullie goed gezind. Veel succes nog.
  41. Ingrid Smets:
    7 mei 2022
    Alle bewondering voor jullie!
  42. Collega Leo:
    7 mei 2022
    Prachtig wat jullie doen. Veel succes verder.