Wasigny- St loup en Champagne-Reims

15 mei 2022 - Reims, Frankrijk

Van Wasigny naar St loup en Champagne (25,2km)

We vertrokken met  het zonnetje in de rug, zalig, eerst passeren we langs de watermolen van dorpje Justine.

IMG-20220513-WA0004

IMG-20220513-WA0046

Langs water wandelen is altijd schoon he en zeker met dit weertje.

IMG-20220513-WA0042

IMG-20220513-WA0034

Na 25,2km kwamen we aan in St loup en Champagne, we gingen slapen bij een hele lieve Poolse vrouw, We werden echt in de watten gelegd.... bij aankomst een biertje met zelfgebakken cake.

IMG-20220513-WA0033

IMG-20220513-WA0027

Dan kwamen er hele speciale hapjes, daar kregen we Champagne 🍾 bij!!!!!

IMG-20220513-WA0054

Het hoofdgerecht was pannenkoek met tomatensaus en prei, super lekker en het dessert was een zelgemaakte kersenlikeur.

IMG-20220513-WA0055

IMG-20220513-WA0057

Van St loup en Champagne naar Reims  (30km)

Det en ons Leona hebben de eerste 16km meegewandeld

IMG-20220513-WA0045

Dan kwam de lunch..... een broodje aan den auto van ons Dorien en den Benny, ze komen dit weekend de dames halen. Blij om ze te zien!!!

IMG-20220514-WA0013

Ons Dorien heeft met mij de 14km verder gedaan tot aan de kathedraal van Reims. Zalig zo samen stappen!

IMG-20220514-WA0022

IMG-20220514-WA0035

En dan een terras met jawel..... CHAMPAGNE🤣(da hemme we verdiend!), een zalige avond🤩

IMG-20220514-WA0047

Deze morgen vertrokken zonder mijn dames.... het zal wennen zijn, het waren TOPmomenten. Nu om 8.30u vertrokken met Inge, die doet de tocht ook alleen, we zijn ze al geregeld tegengekomen, vandaag vertrekken we samen.

IMG-20220515-WA0001

IMG-20220515-WA0004

Deze 2 rugzakken zijn terug op weg naar België..... Dorien en Benny merci om mee te stappen en tot hier te komen voor de dames, een veilge rit terug!😘

1. Sannen Dorien:
    15 mei 2022
    Zelf ook van genoten voor samen te wandelen, en daarna met heel de bende te terrassen, was een super gezellige dag. Wij nu terug onderweg naar Retie/Mol met de dames🥰
  2. Alois:
    15 mei 2022
    Het zal wel even wennen zijn zonder de dames,maar toch goeie moed Danny
    Je komt er wel😎👍
  3. Thijs & Lotte en Cédricje:
    15 mei 2022
    Danny jij gaat dat super doen en voor je het weet zij de dames terug bij u 😘
  4. Gilberte:
    15 mei 2022
    We zijn altijd super blij iets te horen van jullie.
    Goed nieuws, mooie foto's.. glaasje champagne.
    Nog veel moed en zoals we je kennen gaat dat zeker gaan.
  5. Danny Segers:
    15 mei 2022
    Danny ,nog veel succes met uw avontuur.
    Geniet er met volle teugen van😉
  6. Marina:
    15 mei 2022
    Veel succes het zal wel kunnen zonder de dames🥰
  7. Linda en Wim:
    15 mei 2022
    Mooie prestatie van de dames, en van jou ook natuurlijk.😉😉 Nog veel wandelplezier.
  8. Geerlof en Mich:
    15 mei 2022
    Leona, wat een avontuur! Je zal wel snel terugwillen.
    Danny, je zal je dames wel missen, maar zo te zien een tijdje een nieuwe in de plaats. 😅veel succes met het vervolg van je avontuur.👌
  9. Seels danny:
    15 mei 2022
    Knap gedaan van de dames en nu ist aan u he makker, ga er ervoor gij kunt da 😎😉👌
  10. Leona:
    15 mei 2022
    Hoi ventje nu hebben Det en ik jou goed op weg gezet alles geleerd let op de gedraaide lintjes de rest gaat goed komen grtjes
  11. Maud en Eddy:
  14. Sofie Blockx:
    Super gedaan! En nog veel succes! Go go👌
  15. Vik:
    15 mei 2022
    Chapeau voor de dames 👍 het zal wennen worden voor superheld Danny om solo verder te stappen😅 een fijne zondag allemaal🌞
  16. Tamara en Jan:
    15 mei 2022
    Al ferm gedaan allemaal! Ge gaat zonder die vrouwen uwe man ook wel kunnen staan💪 Toi toi 🍀
  17. Dirk & Linda:
    15 mei 2022
    Weeral genoten van veel lekkers en mooie uitzichten. Een dikke duim👍👍voor Deth en Leona, hebben jullie goed gedaan. Danny en Inge nog veel wandelplezier en geniet van al de mooie dingen. succes 💪🍀🍷
  18. Dirk & Linda:
    15 mei 2022
    Dikke duim voor Deth en Leona 👍jullie hebben dat super gedaan. Danny nog veel succes en blijf onderweg genieten van al de mooie dingen. 💪🍀
  19. Sus en Annemie:
    15 mei 2022
    Geweldige prestatie Det en Leona.
    Danny Sus zegt dat ge goed bezig zijt en het zeker gaat halen. Zoniet, zullen Bamme en hij wel eens tot daar komen. 😉
  20. Anny en Karel:
    15 mei 2022
    👍👍voor de dames en nu is het aan den Danny die ga da kunnen 😉
  21. Marlies:
    15 mei 2022
    Toi toi Danny. Nu verder zonder de vrouwen maar k zie weer wel een leuk maatje. Komt weer helemaal goed. 👍🍀
  22. Paul Sips:
    15 mei 2022
    Sjiek Danny langs waar gaat de route diep in het zuiden?
    Mss zie ik je daar wel!
  23. Marina en Dirk:
    15 mei 2022
    Proficiat dames, goed gedaan!
    En Danny jij gaat dit verhaal tot een goed einde brengen daar twijfelen we niet aan. Nog veel wandelplezier!👏👍
  24. Eddy en Josee:
    15 mei 2022
    Det en Leona, jullie zijn supermadammen! Zoveel respect voor jullie, ook voor den Danny zalle 😍
    Zeker weten dat er hierboven ook ene supertrots is ❤⭐
  25. Tinne Haesevoets:
    15 mei 2022
    Waaauw ferm gedaan Leona en Det, en voor onze Danny heel veel succes en we blijven volgen zalle 👍🚶‍♂️🚶‍♂️
  26. Brigitte Raus:
    15 mei 2022
    Zo zie je maar op de camino ben je nooit alleen. Veel succes nog met je tocht Danny en voor Leona en Det een dikke proficiat met hun aankomst in Reims. 🥂
  27. Conny (lindeboompje):
    16 mei 2022
    👏👏👏 voor Leona en Det, die maken nu hun rugzakken terug in orde voor de volgende kilometers binnen een paar weken. Nu moet je alleen verder, allé maar je hebt al compagnie gevonden blijkbaar😉. Maar jij(jullie) gaan dat ook goed doen. Natuurlijk zal het niet het zelfde zijn als u 2 vertrouwde madammen aan u zijde, maar Anja ziet er ook wel OK uit. Verzorg je goed als er wat blaren de kop opsteken, dit heeft Leona u blijkbaar goed uitgelegd hoe je ze moet verzorgen, heeft ze ons al verteld op schoonbroekkermis. Genieten maar van alles en iedereen die je pad kruisen. Toch alvast dikke 👍👍👍je doet het geweldige.
    En ook bedankt voor de mooie foto's en leuke verhalen.
  28. Ann en Theo:
    16 mei 2022
    Succes Danny. Nu eventjes alleen verder stappen .Trots op jullie prestatie.Geniet ervan
  29. Roos:
    16 mei 2022
    Oh , hoe zalig is dat ! Een van mijn favoriete streek en de champagne al helemaal !
    Prachtige kathedraal daar in Reims!!Geloof vast dat het een heerlijk weekend was en nu zonder de de dames verder! Je kan dat !
  30. Gina Van Nieuland:
    16 mei 2022
    Amai weer een mooi verhaal en mooie foto's!
    Jullie doen dat allen heel goed!
    Fijn dat jullie zo in de watten worden gelegd!
    Veel succes nog en hopelijk zijn je dappere dames snel terug bij je Danny!
    Je gaat dat trouwens heel goed doen!👍
  31. Katty Feyaerts:
    16 mei 2022
    Goed gedaan ,Det en Leona. Veel succes,Danny. Ge gaat er wel komen.
  32. Faes johan:
    17 mei 2022
    Succes Danny.mooi om je te kunnen volgen met prachtige foto´s.
  33. Rita:
    19 mei 2022
    Danny kei goe bezig. Ik ben wel jaloers