Treignes-oignies-en Tiéraches

9 mei 2022 - Oignies-en-thiérache, België

Van Treignes naar Oignies-en- Tiéraches(16,6km)

Wat een speciale dag!

We hadden vorige week bericht gekregen dat we uitgenodigd waren bij Bruno(en Anita) in hun vakantiehuis. Hij volgde onze blog via via en nam contact op, het vakantiehuis zou op onze route liggen. Na 16,6km kwamen we bij Bruno aan....

IMG-20220508-WA0039

Maar er was meer! Katrien en Thijs (de kinderen van Det), ook Lotte en Cedric, stonden ons daar als verrassing op te wachten en dat dan nog op moederdag♥ . Een schoon momentje!🥰

IMG-20220508-WA0030IMG-20220508-WA0042IMG-20220508-WA0025

Bruno had een drankje en hapje voorzien...

IMG-20220508-WA0052IMG-20220508-WA0044IMG-20220508-WA0051

We kregen heerlijke vleesjes gebakken op de plaat en dessert. Wow en dat midden in de bossen. ZALIG!

IMG-20220508-WA0056

We mogen onze kledij wassen en onze bedjes waren opgemaakt! Echt geweldig!

'S avonds aan het vuurtje... Bruno overtuigt ons om vandaag een rustdagje in te lassen. Misschien niet slecht voor mijn tenen....

IMG-20220508-WA0061

Deze morgen was het ontbijt met spek: wat krachtvoer💪

Deze middag kreeg Bruno bezoek van wat motorvrienden uit Retie, dat was dus een gezellige namiddag in het prachtige vakantiehuisje.

IMG-20220509-WA0011IMG-20220509-WA0018

IMG-20220509-WA0012

Nu op tijd bed in en morgen om 7u gaat de rugzak weer op de rug en zetten we ons avontuur verder!

MAAR EERST  NOG NEN DIKKE MERCI AAN DEN BRUNO EN ANITA VOOR HUN ONGELOOFLIJKE GASTVRIJHEID! Dankjewel!!!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Thijs & Lotte en Cédricje:
    Jullie zijn toppers !! Jullie doen dat super !!🦶💪🤩
  2. Alois:
    9 mei 2022
    Het zal jullie heel veel deugd gedaan hebben.een beetje krachtvoer doet wonderen
  3. Sannen Dorien:
    9 mei 2022
    Amai aan de foto's te zien heeft den Bruno ullie goe in de watten gelegd, batterijen weer wa opgeladen en weer klaar om jullie avontuur verder te zetten. Good Luck🍀
  4. Sus en Annemie:
    9 mei 2022
    Dat dagje rust zal jullie goed gedaan hebben.
  5. Linda:
    9 mei 2022
    Daar zat precies bekend volk bij . Een dag rust zal jullie wel deugd gedaan hebben. Jullie doen het super goed chapeau👏
  6. Dirk & Linda:
    9 mei 2022
    Wat een leuke geste van Bruno, en de moederdag verrassing is 🥰 👍 Aan de foto's te zien was het een gezellig rust-en verwendagje. Jullie kunnen er de volgende dagen weer met volle moed tegenaan. Een topteam 👍💪🍀 succes!!
  7. Eddy en Josee:
    9 mei 2022
    Heerlijk om op moederdag de kinderen even bij je te hebben. En een dag rust er bovenop, das dubbel genieten!
    Respect voor jullie allemaal! ❤👌
  8. Katrien:
    9 mei 2022
    Het was ook genieten om jullie even zien! ❤️ En de gastvrijheid van Bruno was inderdaad top!
  9. Seels danny:
    10 mei 2022
    Het mag wel is meeztten ook he geniet ervan😀
  10. Bruno & Anita:
    10 mei 2022
    Fijn te horen dat jullie zo goed in de watten zijn gelegd, hij heeft dit met veel plezier gedaan en heeft er zelf ook van genoten, nu kunnen jullie weer fris jullie avontuur verder zetten. Heel veel succes, jullie zijn toppers !!!
  11. Karel en anny:
    10 mei 2022
    Zal goed gedaan hebben voor de voetjes en misschien ook wel voor de mannetjes geniet er maar van 😉
  12. Seppe:
    10 mei 2022
    Zo int bos, samen met leuk gezelschap, u kennende, genieten genieten genieten! Goe bezig gellie!!!
  13. Roos:
    Wat een heerlijk deugddoende verassing voor jullie! Fijne vrienden ! 😘
  14. Paulle:
    Zalig om dit te lezen 🥰 . Iedereen opgeladen om de volgende km.💞💕👣
  15. Linda en Wim:
    10 mei 2022
    Dat zijn de mooie onverwachte momenten. Dat zijn de leukste. Geniet ervan.👣👣🚶🚶
  16. Danny & Carla:
    10 mei 2022
    Toppie, een dagje rust en dan nog met de kindjes hebben jullie dubbel en dik verdiend
  17. Gina Van Nieuland:
    10 mei 2022
    Het is zeker heel leuk zo gesoigneerd te worden door zo'n lieve mensen en dan die verrassing op moederdag is natuurlijk ook heel fijn!
    Jullie verdienen dit echt wel want het is steeds weer leuk om jullie online zo te kunnen volgen en mee te genieten!!!
    Geniet nog maar heel veel en idd op tijd rusten!!!
  18. Gilberte:
    10 mei 2022
    Heel tof zo een mooie verassing op moederdag.
    Een dagje rusten af en toe kan zeker geen kwaad en dat verdienen jullie zeker en vast.
  19. Lore Dierken:
    10 mei 2022
    Heerlijk! Ik ben jaloers! Ziet er een prachtige wandeling uit!
    Doe dat nog goed 💪🏻
  20. Ann Verstraelen:
    10 mei 2022
    Geweldig om jullie avontuur mee te volgen😍. Jullie zijn SUPER bezig💪
  21. Ria Wils:
    10 mei 2022
    Jullie werden nogal verwend, maar hebben dit dubbel en dik verdiend. Na een lange rustpauze kunnen jullie er weer volop tegenaan. We duimen voor jullie. 👍👍👍
  22. Fonny en Arlette:
    11 mei 2022
    Wauw wat een avontuur 👍👋👌 dikke duim voor wat jullie presteren hoor👍 👏👏👏 heel plezant dat we jullie kunnen volgen op jullie reis 👌 goe bezig , respect 🙏 groetjes van d'ouw baan , Fonny en Arlette
  23. Paulle:
    11 mei 2022
    Na de ....... km stappen van vandaag zijde weeral wat dichter bij ullie doel. 👋👋 Goe smeren voor 't ☀️☀️☀️ke en op tijd eten en drinken 😉. Gullie zijt gewoon weg goe bezig👍🏻👍🏻👍🏻
  24. Tinne Haesevoets:
    11 mei 2022
    Geweldig 👍👍ik zou zeggen doet den Bruno de groeten maar daar ven ik wss te laat voor 🙈 nog veel succes hé 🍀🍀
  25. Gert Blockx:
    12 mei 2022
    Oooo wat een mooie foto's en verhaaltjes. Geniet met alle je zintuigen en we wensen jullie veel succes toe.
    Bedankt om toch ook een klein beetje te mogen mee te genieten via de blog.
    Groetjes Gert@Anja
  26. DannyB en CarineW:
    12 mei 2022
    Zalig om jullie avonturen te volgen💪
    Veel succes verder🍀🤞🌞
  27. Maurits en paula vanhoof:
    12 mei 2022
    Ik krijg iedere dag meer respect voor jullie hou de moet erin leer onderweg een liedje om hier te komen zingen samen gezellig bij een biertje je bent hier altijd welkom