Sézanne-Bagneux-Vallant St Georges-Troyes

20 mei 2022 - Troyes, Frankrijk

Van Sézanne naar Bagneux (26km)

S' morgens al om 7.45u vertrokken want het ging 31 graden worden. 13 km door velden en bossen, boterhammen opgegeten in de schaduw langs een oude spoorweg.

IMG-20220518-WA0007IMG-20220518-WA0009IMG-20220518-WA0034

IMG-20220518-WA0030

Ik zal jullie nog wa geschiedenis meegeven: "la fonteine" die la bouteille genoemd word, gebouwd met stenen van het vroegere kasteel.

IMG-20220518-WA0011IMG-20220518-WA0010

Blij om weer in de bewoonde wereld aan te komen (Bagneux). Onze slaapplaats was speciaal want we konden daar met 7 pelgrims blijven slapen. 4 vlamingen, 1 franse, 1 nederlander en ik. Geweldig om elkaars verhalen te horen, gezellig avondje!

IMG-20220518-WA0036

Van Bagneux naar Vallant St Georges (20km)

Rugzak op, schoenen aan en weg zijn we weer....

IMG-20220519-WA0002

Wandelen langs het canal sure seine...

IMG-20220519-WA0000

Die middag gaan eten in een routier bar (chauffeursbar), hier voel ik me direct thuis😉🤣daar moest ik binnen. En dat kwam ook goed uit want deze avond op mijn slaapplaats heb ik geen eten. Andy en Nadia zijn meegewandeld en mee gaan eten. Goed gegeten seg, met wijntje en dessert😋🤩

IMG-20220519-WA0038

IMG-20220519-WA0040

Daarna onze route verder gezet.

IMG-20220519-WA0021IMG-20220519-WA0016

IMG-20220519-WA0023

Om 16u dachten we: platte rust, we vallen daar neer op het gras, heerlijk dutje doen dachten we... tot die van de gemeente het gras gingen maaien🙄🤣

IMG-20220519-WA0042IMG-20220519-WA0036

Ik amuseer me nog altijd  nog geen heimwee😉, het is echt genieten!

Van Vallant St Georges tot Troyes (25km)

Vandaag weer gewandeld met 2 vlamingen en een nederlander.

IMG-20220520-WA0048IMG-20220520-WA0052

Inge is ook altijd in de buurt, niet dat we altijd samen zijn maar wel blij dat we elkaar tegenkomen, zo ben ik eigenlijk nooit alleen.

IMG-20220518-WA0004

Weer langs canal sur seine gewandeld.

IMG-20220520-WA0036

In Troyes aangekomen, we hadden gelezen dat je je rugzak kon achterlaten in het infokantoor maar niks is minder waar. Nergens konden we hem achterlaten. Dan maar met rugzak de stad verkennen.

IMG-20220520-WA0043IMG-20220520-WA0053

IMG-20220520-WA0050

Ik heb in de kathedraal een kaarske aangestoken 🔥

IMG-20220520-WA0042

In de kathedraal kreeg ik telefoon, den Tom, mijne schoonzoon... mee raar vragen.... ik werd daar door de priester al naar buiten gestuurd, teveel lawaat🙈. Hij zat op een terras met de Roel, ne maat, ik moest wa foto's sturen waar ik nu was. Ik vond het raar maar ja, ik deed dat dan maar, toen moest hij ne foto van het centrum hebben.... ik naar het centrum, Inge met mij mee... ONGELOOFLIJK, staan die 2 sussen (den Tom en Roel) plots achter mij... echt wa een verrassing, we vallen daar op een terras, echt heerlijk om bekend volk te zien! Da deed me toch wel iets....

IMG-20220520-WA0060

We gaan nu eten in rue de Madeleine, FRIETEN en deze avond ga ik en Inge bij die mannen slapen, ze hebben een kamer voor 4 personen, dus wij hebben onze slaapplaats afgezegd. En na die frieten.....🍻🍷 SCHOL allemaal!

1. Marina:
    20 mei 2022
    Een dikke 👍voor u en het is een mooie belevenis geniet ervan
  2. Thijs & Lotte en Cédricje:
    20 mei 2022
    Waaw wat een sjieke foto’s weer en wat een schoewen verhalen altijd 😍
  3. Det:
    20 mei 2022
    Hola pola, da zijn weer leuke wandeldagen geweest. Top Danny 👍 En een bezoekje van het thuisfront doet altijd deugd 😀 😘
  4. Victor Vanherck:
    20 mei 2022
    Altijd leuk om familie onverwachts te zien ge doet het goed🤗🤗
  5. Ingrid Smets:
    20 mei 2022
    Familie doet je toch iets....het geeft je een duw in de rug en veel energie om verder te gaan. G👍
  6. Sannen Dorien:
    20 mei 2022
    Geweldig weer om te lezen allemaal, en inderdaad wa een verrassing zeg (ale ik was wel op de hoogte dat ze kwamen 😉) blijven genieten zou ik zeggen🥰
  7. Tinny vdv:
    20 mei 2022
    Dat is van het ene leuke moment naar het andere wandelen. Precies 'a trip to paradise'! Geniet er van!!! Zalig!
  8. Katrien:
    20 mei 2022
    Amaai das tof! En as ge al zo waat in Frankrijk zit verwacht ge da bezoek ok ni zo direct hè.
  9. Alois:
    20 mei 2022
    Plezant om dit allemaal te lezen,laat staan om dit allemaal mee te maken.En om dan met den Tom daar nog wat pinten te drinken.Doe zo verder en je komt er wel 👏👍
  10. Leona:
    20 mei 2022
    Wat een verrassing geniet er maar van en morgen een stevige wandeling met den Tom en de Roel ik hoop veel berg op en laat uwe rugzak maar eens door hun dragen 🤣🍺👍😘
  11. Roos:
    Heerlijke verhalen !!!
  12. Seppe:
    20 mei 2022
    Ai ai ai, gullie mee drie samen, as da ma goe komt, morgen nog wandeldag eh 😉
    Neenee, khad er graag bij geweest ze, schol🍺🍷, succes morgen!
  13. Dirk & Linda:
    20 mei 2022
    Weeral mooie verhalen en prachtige foto's. Zo een verrassingsbezoekje is alty wel plezant👍Chapeau voor wat je al bereikt hebt, goed bezig Danny. Succes.👍💪🍀😘
  14. Erna:
    21 mei 2022
    Zalig om je belevenissen te lezen en de foto’s te zien. Geniet ervan!!!
  15. Molenberghs walter:
    21 mei 2022
    Ik volg jullie met plezier. Veel wandelgenot nog.succes.
  16. Gert van massenhoven:
    21 mei 2022
    Het blijft super leuk om jou verhalen te lezen en te volgen. Geniet vandaag van de 2 mannen. Misschien niet rap stappen zijn niet zo getraind als jij 🙂.
  17. Ria Wils:
    21 mei 2022
    Heel leuk om zo toch een beetje mee te kunnen genieten van jou avontuurlijke tocht. Prachtige foto's.
  18. Paulle:
    21 mei 2022
    Weeral één fantastisch verslag van je wandel avontuur . En van die knappe verrassing ben je weer opgeladen voor de volgende km .👍🏻
  19. Seels danny:
    21 mei 2022
    Ik denk da gij as ge trug zijt nen verslaggever ga worre, da ga u precies goe af en ja da wandelen da is al een routine geworren he, amuseer u makker 👍👍😎
  20. Geerlof en Mich:
    21 mei 2022
    Wat heb je weer allemaal meegemaakt! En wat een verrassing in Troyes. Daar zijn we ook al paar keer gestopt op doorreis, mooi stadje.
  21. Gilberte:
    21 mei 2022
    Amaai prachtige verhalen. Mooie foto's. Troyes is een echte mooie oude stad. Opgewekt zoals je bent geraakt je wel in Compostella. We volgen je op de landkaart.
  22. Linda en Wim:
    21 mei 2022
    Geweldige verhalen en belevenis. Een mooie verrassing van het onverwachte bezoek. Veel koeragie.👍👍🚶🚶🍷🍷
  23. Danny & Carla:
    21 mei 2022
    Hey Danny, deze reis is onvergetelijk volgens mij, hopelijk blijf je blessure vrij dan ga je dit zeker tot een goed einde brengen, chapeau wat jullie presteren!!
  24. Rina Vos:
    21 mei 2022
    Hihi, wat een verrassing, en ook wat een avonturen, degene die je zelf meemaakte, en degene die anderen met je deelden, goed bezig, ga zo verder👌🏻😃
  25. Maurits en paula vanhoof:
    21 mei 2022
    Alle dagen al meer respect voor u en al diegenen die je leuke verrassingen bezorgen ge gaat ergeraken zeker weten proficiat
  26. Ann Verstraelen:
    21 mei 2022
    😀hoe leuk is da!!! Die 2 zullen je daar wel goed entertainen, daar twijfel ik niet aan.
  27. Krista Mijnendonckx:
    22 mei 2022
    Hey Danny, jij bent daar precies niet veel alleen. Geweldig om zoveel mensen te leren kennen. En wij hier in Retie leren ook weer wat bij met jouw weetjes. 😀 Genieten maar! Groetjes Krista en Patrick
  28. Danny Janssen:
    22 mei 2022
    Knap zeg. Hoe doe de da tog. Danny we vroage os af of da gaj genoeg klere bajhed. Ge goa precies dikkels en veul ete. En we wete hoe dage kunt smosse ej. Tog respect Danny en dan te wete dage vleje week genne nagel mer ha om oan aw gat te krabben.🙈
  29. Maurits en paula vanhoof:
    22 mei 2022
    Ik krijg iedere dag meer respect voor wat jullie tot nu toe gepresteerd hebben nu de dames naar huis zijn en je alleen of met een andere pelgrim verder moet wil ik je zeker succes wensen in afwachting dat je vertrouwde maatjes terug bij je zijn om mee het laatste stuk van je tocht te wandelen proficiat met wat je tot nu toe hebt gedaan geniet van al het moois dat doe ik ook als ik naar je verslag en foto's kijk
  30. Inge en Joris:
    22 mei 2022
    Je doet dat super Danny, respect! Geniet van de natuur, het gezelschap en al het moois rondom jou!👍😉